- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
vineri, 21 martie 2025
vineri, 21 martie 2025
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Se caută director la Reiser SA Bârlad, mai bun ca Daniel Buzamăt

Cele mai citite

- Advertisement -

Consiliul de Administrație al SLDP Reiser SA Bârlad a anunțat ieri, pe site-ul societății, organizarea selecției, evaluării și desemnării directorului societății. Reiser are, așadar, nevoie de un director cu acte în regulă, pentru că în luna iulie expiră mandatul lui Radu Ticu, numit director interimar la scurt timp după arestarea fostului manager, Daniel Buzamăt.

Conform Ordonanței de Urgență nr. 109/2011, Consiliul de Administrație stabilește criteriile de selecție și desemnează directorul, la recomandarea Comitetului de nominalizare.

Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 21 iunie, ora 10, interviul candidaților selectați în lista lungă fiind programat pentru data de 3 iulie, ora 12, iar pe 8 iulie, ora 15, vor fi anunțate rezultatele finale ale selecției.

Iată ce condiții trebuie să îndeplinească cei care vor să-și încerce norocul în a deveni managerul Societății de Drumuri și Poduri din Bârlad:

„Conditii generale si specifice

I.1. Conditii generale

– cetatenie romana,

– stare de sanatate corespunzatoare, atestata pe baza de documente medicale,

– nu a fost destituit dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani

I.2. Conditii specifice

– Studii superioare tehnice, economice sau juridice de lunga durata absolvite cu examen de licenta.

– Experiență relevantă în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice , autorități publice , societăți comerciale din sectorul privat sau experiență relevantă în consultanță în management . O experienta de minim 5 ani in activitatea de conducere a unor intreprinderi publice sau societati comerciale reprezinta un avantaj .

– Cunoasterea legislatiei in domeniul de activitate a societatii ;

– Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului : Windows , Microsoft Word, Excel , internet ;

– Capacitate sporita de concentrare,de analiza si sinteza, abilitati de comunicare cu colegii si cu celalalte birouri, capacitate de lucru in echipa, loialitate, conduita profesionala, adaptabilitate, flexibilitate, atentie sporita pentru detalii, capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, implicare si spirit de initiativa.

– Nu au fost condamnați definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului , nu au fost colaboratori ai securităţii şi nu au făcut poliţie politică, așa cum e definită prin lege.

II. Criterii de selectie

Selecția va fi efectuată cu respectarea principiilor liberei competiții , nediscriminării, transparenței și asumării răspunderii și cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate a societății .

  • capacitate decizionala,
  • repartizarea sarcinilor si controlul rezultatelor,
  • indeplinirea conditiilor generale si specifice,
  • abilitati manageriale si cunostinte impuse de functie,
  • capacitate de analiza si sinteza,
  • capacitate de a actiona si rezolva situatii de criza,
  • abilitati de comunicare , initiativa .

III. Documente necesare pentru depunerea candidaturii

  • CV in format Europass
  • Cerere de înscriere conform model nr.1
  • Copii dupa actele de studii certificate (conform cu originalul)
  • Copie act identitate
  • Copie carte de munca, documente doveditoare
  • Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medicul de familie
  • Cazier judiciar in termen de valabilitate
  • Declaratie care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selectie , conform model nr.2
  • Declaratie pe propria raspundere privind respectarea condițiilor din Legea 129/2019 , Legea 31/1990 , OUG 109/2011 si Legea 187/1999 , conform model nr. 3

IV. Etapele de desfasurare a selectiei

21.05.2024– publicare anunt

21.06.2024 – ora 10 , termen limita de depunere a dosarelor de candidatura , in plic sigilat la secretariatul societătii ,

25.06.2024 – ora 12 analiza dosarelor si comunicarea rezultatelor selectiei la sediu si pe site-ul societatii,

26.06.2024 ora 12 termen limita de depunere contestatii la secretariatul societatii

28.06.2024 ora 12 anuntare rezultate contestatii si publicare rezultate lista lunga la sediul societății si pe site

03.07.2024 ora 12 interviu candidati selectati in lista lunga

05.07.2024 ora 15 anuntarea rezultatelor dupa interviu la sediul societatii si pe site-ul societatii

06.07.2024 ora 12 termen limita de depunere contestatii

08.07.2024 ora 15 anuntare rezultate contestatii si anuntare rezultate finale la sediul societatii si pe site

Dosarul complet se va depune la secretariatul societății până la data de 21.06.2024 ora 10 în dosar plic inchis , unde va primi un număr de înregistrare la data și ora depunerii. Dosarul va avea menționat textul “Candidatura pentru funcția de Director al SLDP Reiser S.A. Bârlad ,, precum și numele, prenumele , domiciliul candidatului și numărul de telefon de contact .

  1. Selectia dosarelor de inscriere este proba eliminatorie,
  2. Interviul candidatilor selectati la prima etapa, se va face pe baza bibliografiei : Legea 31/1990 – privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare,sectiunea despre societatile comerciale pe acțiuni , Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011, privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice cu modificarile si completarile ulterioare , Statutul SLDP Reiser SA Bârlad .

Persoana de contact: Starodub Constantin , telefon 0722 233 490.”

Teoretic, Consiliul de Administrație este cel care decide numele candidatului câștigător, dar, în realitate, fără echivoc, persoana aleasă va trebui să fie în primul rând agreată de primar, Reiser fiind o societate aflată în subordinea municipalității.

Sperăm să fie o  persoană competentă și integră, având în vedere că, ultima oară, edilul nu a avut mână bună. Pe 15 iulie vom afla dacă Radu Ticu va rămâne director al SLDP Reiser, pentru un mandat de cinci ani.

- Advertisement -spot_img

Alte articole

4 COMENTARII

  1. Păi dacă rămâne acest lingău director care deja a început cu delapidarea și angajarea neamurilor fără experiență e clar ca nu se vrea transparența!Poate nu se organizează și acest concurs ca la Buzamat !!!

  2. Cerințe :să nu folosească frigiderul sau alte aparate de genul, decât in scopurile prescrise de producător, să nu bage toată mâna in bugetul firmei, numai doua degete, sa nu aibă multe neamuri fără serviciu, sa fie supun superiorilor,șamd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE